Frestelser

Igår, i tjänsten, besökte jag Väla köpcenter. Och tänka sig! På en gång började jag känna suget av att shoppa. Men jag stod naturligtvis emot! ;) Var in en sväng på Hemtex och fascinerades över alla nya handdukar i vårens glada färger. Men mest förälskad blev jag i en lila tvålflaska i porslin! Den var så vacker! Men lila? Det är ju inte min färg och den skulle absolut inte ha någon självklar plats i vårat hem. Hade jag köpt den, hade ju onekligen Hemtex vunnit med 1-0...

Var också in en sväng på Flash. Åh, vad mycket fint de fått hem! Började genast börja fundera på vad jag skulle kunna tänkas behöva. Faktum är att min garderob är ganska tom efter utrensningen, och faktiskt har den aldrig varit speciellt välfylld. Jag brukar ha en ganska klar strategi när jag handlar kläder, och gör sällan några impulsköp. Så kanske är det dags att börja planera vårens garderob nu?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej du glada-

Vad bra att du kan stå emot =) Fast å andra sidan har jag svårt att se dig att INTE göra det!!



Ha det gott

Vi scrappar kanske här på lördag =)

2009-02-26 @ 10:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0