Earth Hour 2

Igår hängde vi på den övriga miljonen hushåll som släckte ner sina hem mellan 20.30 och 21.30. Vi låg i varsin soffa och pratade och varvade ner efter dagens födelsedagsfirande. Vi tände inte ens igen utan gick och la oss, fortfarande trötta efter fredagens fest. (Ja, jag vet. Man är ingen ungdom längre! Suck!)

Min syster och hennes familj skulle också släcka ner. De stora barnen hade uppmuntrats från skolan och jag gillade deras koncept, som hela familjen såg framemot. De skulle tända brasa i öppna spisen och grilla marsmallows och dricka hemmagjord citrondricka, som äldsta tösen skulle fixa. Och sedan skulle de spela spel tillsammans hela familjen i ljuset av en massa stearinljus.

Heja på! Jag kräver en Earth Hour i veckan. Minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0