Lappfundering

I födelsedagspresent av min man fick jag nya träningskläder. Det stod högt upp på min önskelista, eftersom de andra blivit för stora. Ett tydligt lyx- och I-landsprobelm med andra ord. Och idag när jag skulle använda dem för första gången och tog bort alla lapparna från kläderna, fyllde jag nästan hela papperskorgen. Det var väl i och för sig en överdrift, men jag kunde inte låta bli att lägg in dem i scannern för att visa er här. Min man tror att kläder med fler lappar säljer bättre. Dvs om all information om ett plagg inte får plats på en lapp, då är det nog väldigt speciellt. Vad tror ni?

 
Dessa lappar fanns på tre plaggen. Den ovala längst upp till vänster är dessutom dubbel. Det översta lagret är av plast.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Håller med dig...

Men en del återvinner jag faktiskt till scrappandet!

Ibland sitter det ett litet emblem/ elödyl med .. som jag sparar.

2009-04-05 @ 17:30:25
Postat av: Sonja T

Attans att jag inte fotade högen som blev efter att jag hade pillat loss alla liknande lappar mm. efter trippen till Ullared i veckan... jag blir lika förundrad var gång?!?

2009-04-05 @ 19:56:41
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0