Tradera mera

Ett bra ställe att sälja sina begagnade varor på är Tradera. Visst, det krävs en liten arbetsinsats, men jag har sålt allt mellan himmel och jord där, och på så sätt drygat ut exempelvis reskassan. Och jag hittat ett sätt som passar mig. Jag lägger aldrig upp varor till försäljning när jag har mycket annat kring mig, och aldrig mer än 5-6 st åt gången. Det är vad jag mäktar med och klarar av att hantera åt gången. Dessutom brukar jag kontrollera i förväg att jag inte har häcken full precis när auktionerna går ut.

Och sedan måste jag väl medge att jag gjort mer eller mindre bra fynd där själv också. Dvs själva varorna har jag aldrig varit missnöjd med, men ett hett tips är att bara buda på sådant du verkligen vill ha eller behöver...även om det är billigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0